Info pro zákazníky
Příspěvky
System TPMS.
Vážení zákazníci, jak někteří z Vás možná víte, tak 1.11.2014 vyšel v platnost nový zákon o snímání tlaku v pneumatikách tzv. TPMS ( tyre pressure monitoring system ) u vozidel do 3,5 tuny. Tímto systémem bude vybaveno každé nové vozidlo, které opustí výrobní linku. Systém TPMS je brán jako aktivní bezpečnostní prvek. Pokud si tedy koupíte nové vozidlo a budete chtít zkompletovat další sadu kola ( Alu nebo Plechové ) kola musí být tímto systémem vybavena. Na stanicích technické kontroly, na kterou pojedete cca za 4 roky a nebude systém TPMS aktivní, jde o vážnou závadu a vozidlo bude nezpůsobylé pro další jízdu. Pokud máte podhuštěná kola má to i velký vliv na spotřebu paliva. Pro zajímavost Vám upřesníme procentuální výsledek pří špatně nahuštěných pneumatikách:
o 0.2 bar - o 1 % vyšší spotřeba na 100 km
o 0.4 bar - o 2 % vyšší spotřeba na 100 km
o 0.6 bar - 4 % vyšší spotřeba na 100 km
o 0.8. bar - 8 % vyšší spotřeba na 100 km
Jsou 4 základní důvody kdy Vám systém zaručí bezproblémovou jízdu
1- BEZPEČNOST - Detekce defektu do 1 minuty, nebo při poklesu tlaku o 15%
2- JÍZDNÍ VLASTNOSTI - Stabilita vozidla při správném tlaku v pneumatikách
3-FINANČNÍ ÚSPORA- Málo nahuštěné pneu = vyšší spotřeba
4-ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ - Nižší emise
Každý snímač tlaku je vybaven baterií. Životnost baterie ve snímači je cca 5 - 8 let. Při každé výměně pneu ( týká se hlavně těch, kteří druhou sadu kol nemají ) je dobré měnit některé díly ventilů a to hlavně PŘEVLEČNOU MATKU VENTILU, VLOŽKU VENTILU, GUMOVÉ TĚSNĚNÍ. Výměnou těchto komponentů předejdete případnému poškození celého ventilu. Týká se to hlavně po ukončení zimní sezony, kdy jsou ventily nachylnější z důvody posypové soli na silnicích, protože některé ventily jsou vyrobeny z hliníkovu. Naše firma má vyškolený personál jak na montáž senzorů, diagnostiku tak i na jejich údržbu. Další upozornění se týká vozidel, které nejsou vybaveny rezervním kolem, ale pouze opravnou sadou. Některé opravné sady nejsou s těmito senzory kompatibilní a obsažené složky v opravné sadě mohou senzory velice vážným způsobem poškodit.
Montáž LPG.
Naše firma provádí profesionální přestavby na LPG a snaží se vyhovět požadavkům zákazníka. Velký důraz je kladen na to, aby přestavba byla co nejméně viditelná. Tankovací koncovka a ukazatel systému ELPIGAZ se umístí po konzultaci se zákazníkem. Možnost výběru platí i pro nádrž. Toroidní nádrž místo rezervního kola vnitřní, venkovní a válcová do zavazadlového prostoru.
Po montáži je potřeba nastavit řídící jednotku LPG. Kalibrace se provádí za jízdy ve všech jízdních režimech. Správné naladění je velmi důležité a je tím ovlivněn chod motoru,spotřeba a životnost motoru. Po ujetí 1000km od montáže provedeme bezplatnou kontrolu systému a v případě nutnosti doseřídíme.
Revize LPG/CNG.
Revize LPG
Revizní kontrola je zkouška těsnosti systému a kontrola platnosti nádrže LPG. Revize LPG je nutná jednou ročně. Revizi provádíme na počkání. V případě výměny filtru LPG a zapalovacích svíček je cena revize + použitý materiál.
Cena revize LPG je 250 Kč
Bezpečnost.
Bezpečnost LPG
Plyn je zabezpečen nádrží, která je z velmi silné oceli a odolá i nárazu při nehodě. Je opatřena víceúčelovým ventilem obsahujícím tlakovou a tepelnou pojistku, která při zvýšení tlaku odpustí plyn mimo prostor vozu.
Bezpečnostní elektroventily zajišťují okamžité zavření při zhasnutí motoru. Při poškození vedení a následném úniku plynu řídící jednotka LPG detekuje pokles tlaku a zavře tyto ventily.
Výhody LPG.
Výhody LPG
Hlavní výhodou pro Vás je cena LPG. Náklady na provoz jsou až poloviční oproti benzínovému provozu. Síť čerpacích stanic se stále zvětšuje a momentálně jeLPG nejdostupnějším alternativním palivem.
S moderním systémem vstřikování LPG vůz neztrácí výkon.
LPG je velmi šetrné k životnímu prostředí. Je netoxické a při hoření vyprodukuje mnohem méně škodlivin než většina paliv. Emise CO2 jsou až o třetinu menší než benzínové.
Automobil, který jezdí na plyn je jako ekologický vůz oproštěn od silniční daně.